Vi ordner den kedelige nedrivningstilladelse for jer
Har du ikke styr på din tilladelse risikerer du, at få bøder. Derfor vælger en del af vores kunder, at lade Milva klare al bureaukratiet og papirarbejde.
Få styr på nedrivningstilladelse med os
Når du skal rive dit hus ned er første skridt er at ansøge kommunen om en nedrivningstilladelse. Har du ikke styr på din tilladelse risikerer du, at få bøder. Derfor vælger en del af vores kunder, at lade Milva klare al bureaukratiet og papirarbejde.
En nedrivningstilladelse gælder i 12 måneder fra den er udstedt. Behandlingstiden varierer fra kommune til kommune.
Ingen affaldsanmeldelse med en overfladisk miljøscreening
Skal du rive dele eller hele dit hus ned, skal du søge en nedrivningstilladelse og anmelde dit affald til kommunen.
Med en Milva miljø- og ressourcekortlægning er sidstnævnte nemt. Du har alle nødvendige informationer til at lave den lovpligtige affaldsanmeldelse. Men du kan også vælge bureaukratiet fra og lade os gøre arbejdet. Det har mange kunder gjort før dig.

Affaldsanmeldelse skal ske senest 14 dage før nedrivning. Men med en kortlægning fra Milva har du alle lovpligtige oplysninger.
Det er ikke muligt at anmelde affald på baggrund af en miljøscreening, da denne - modsat miljø- og ressourcekortlægningen - ikke indeholder mængder på materialer.
Nedrivningstilladelse gælder i 12 måneder. Behandlingstiden varierer fra kommune til kommune.